سوالات پذیرندگان

با همان پول هميشگي ، اين بار با ايپول بيشتر خريد كنيد

تخفیف های کاملا واقعی و شگفت انگیز بگیرید ، قدرت خریدتان را بالا ببرید و بیشتر به نیازهایتان برسید.

ایـپول کاملا با اعطای تخفیف گروهی تفاوت میکند . تخفیف های ایـپول شامل کل محصولات یک پذیرنده می باشد . نیازی نیست قبل از مراجعه هماهنگ کنید و یا خرید خود را از طریق بن یا کوپن انجام دهید و خیلی مزایای دیگر.

کافیست برنامه ایـپول را دانلود و نصب نمایید ، سپس فرم عضویت را تکمیل کرده و وارد نرم افزار شوید . از قسمت تخفیف یاب پذیرندگان ما را بیابید ، صفحه اختصاصی آنها را مطالعه کرده و اگر مورد نیاز بود ، به آنها مراجعه کنید . هنگام پرداخت از ایـپول استفاده کنید ، هم تخفیف بگیرید ، هم شانس برنده شدن جایزه داشته باشید.

سوالات متداول پذيرنده

  • روند پذيرنده شدن چگونه است؟

ابتدا فرم حساب كاربري را پر كرده و سپس متن قرارداد را خوانده ، در صورت بروز مشكل از تيم مراجعه كننده بازرگاني ، سوال خود را پرسيده و در صورت موافقت ، قرارداد همكاري بين شركت و پذيرنده عقد مي گردد .

    • مشتري چگونه پذيرنده را شناسايي مي كند ؟

در صفحه نخست گزينه تخفيف ياب و سپس پذيرندگان اطراف من و بعد از باز شدن صفحه و انتخاب پذيرنده مورد نظر ، وارد صفحه  شما مي شود .

  • آيا مي توان تغييرات و تبليغات خاصي در صفحه اي كه ايپول به من داده ، داشته باشم و آيا هزينه اي دارد؟

در ابتدا بايد گفت بله با مراجعه به سايت (  http://sharjiran.net/ ) و وارد كردن نام كاربري و رمز عبور خود كه در كارت هاي مشكي رنگ كه قبلا به شما اهدا شده وارد صفحه پذيرندگي خود شده ، سپس از سربرگ عنوان پذيرنده ، گزينه ثبت و ويرايش اطلاعات كلي را انتخاب كرده و مشخصات خود را وارد كنيد.در پايين صفحه شما مي توانيد حداكثر ۳ عدد عكس و توضيح  از خدمات و يا امكانات خود را بگذاريد و براي قسمت دوم سوال بايد گفت اين تغييرات و تبليغات هيچ هزينه اي ندارد.

  • آيا مي توانم ميزان تخفيفاتم را خودم انتخاب كنم ؟

بله . در هنگامي كه تيم بازرگاني به شما مراجعه كرد ، مي توانيد در زمان عقد قرارداد ميزان تخفيف مورد نظر خود را در آن ذكر كنيد و اگر بعد از زمان آزمايشي از ميزان تخفيف خود راضي نبوديد ، مي توانيد به شركت درخواست داده و ميزان تخفيف را تغيير دهيد .

  • آيا تعداد جوايز را من تعيين مي كنم ؟ دادن جوايز از طرف پذيرنده چه تاثيراتي دارد؟آيا دادن جايزه به مشتريان ايپولي الزامي است؟

قائل شدن گزينه جايزه براي مشتري ، نوعي تبليغات براي فروشگاهتان محسوب مي شود . به عنوان مثال هنگامي كه كاربر يا مشتري جايزه اي به طور مثال با مبلغ ۵۰۰۰ تومان از فروشگاه شما برنده مي شود ، شايد شما هيچ كالا يا خدماتي با قيمت ۵۰۰۰ تومان نداشته باشيد و يا اينكه از يكي از كالاها و يا خدماتي از شما با مبلغ بيشتر خوشش بيايد ، در صورتي كه فقط ۵۰۰۰ تومان آن جايزه محسوب ميشود . شايد كالا يا خدمات بيشتري را از شما خريداري كند و به نوعي براي شما تبليغات محسوب مي شود و همچنین شايد فروشگاه شما را به دوستان خود نيز معرفي  كند . براي تعيين تعداد جوايز نيز ميتوانيد از داخل سايت شارژايران، گزينه خدمات پذيرنده ، تعداد جوايز در هرماه را انتخاب كرده و تعداد جوايز را افزايش دهيد .

لازم به ذكر از اين گزينه فقط براي افزايش جوايز مي توانيد استفاده كنيد و نمي توانيد جوايز را كم كنيد.و دادن جایزه به مشتریان الزامی نمیباشد.

  • روند خريد چگونه است ؟

از صفحه اول گزينه خدمات خريد را انتخاب كرده، صفحه خريد كه باز مي شود مي توان يكي از دو گزينه را انتخاب كرد .

روش اول : با كد پذيرنده         روش دوم : با QR code

  • اگر من اينترنت نداشته باشم ، چگونه پاسخگوي كاربران ايپولي باشم؟

در صورت عدم وجود اينترنت اگر مشتري اظهار داشت كه وجه را به حساب ايپولي شما انتقال داده ، از او بخواهيد وارد نرم افزار ايپول شود ، در صفحه خدمات بانكي را انتخاب كرده و در صفحه جديد گردش حساب را انتخاب كرده و سپس گزينه ده گردش آخر را باز كند . در اين صفحه ساعت ، تاريخ ، مبلغ و موجودي شما و نام فروشگاهتان نمايش داده مي شود . در صورت كمال اطمينان ، مي توانيد خدمات خود را به مشتري ارائه كنيد .

شما مي توانيد از صفحه نخست گزينه پشتيباني رايگان را انتخاب نموده ، سپس گزينه تماس رايگان با شما را انتخاب كنيد . پشتيبان ما با شما تماس گرفته و اين خدمات ۲۴ ساعته است . همچنين از طريق شارژ كردن پنل sms خود به ازاي هر خريد يك sms دريافت كنيد .                                                                                                                                                                   

  • اگر كاربر اينترنت نداشت ، چگونه پاسخگوي او باشم؟

از طريق سايت وارد قسمت خدمات پذيرنده شده و سپس وارد قسمت فروش محصولات شده و در صفحه باز شده در كادر اول شماره حساب ايپول خريدار و در كادر دوم مبلغ را به ريال وارد كرده و گزينه تائيد را مي زنيد . با كليك روي گزينه تائيد ، يك كد امنيتي يك بار مصرف به شماره موبايل ثبت شده خريدار ارسال خواهد شد كه در صفحه بعد بايد آن را وارد كنيد .

لازم به ذكر است اگر چند مشتري همزمان با اين شرايط به پذيرنده مراجعه كردند ، از قسمت خدمات پذيرنده ليست انتظار فروش را انتخاب كرده و كد فروش كه براي تلفن همراهش آمده ، به ترتيب وارد نموده و پاسخگوي كاربران باشيد .

شايان ذكر است كه اين كد يا رمز يكبار مصرف بوده و بعد از ۲۰ دقيقه غيرقابل استفاده مي باشد .

  • اگر كاربر ايپولي در حساب ايپولي خود شارژ نداشت و براي خريد مراجعه كرد چه بايد بكنيم؟

در اين صورت شما مي توانيد  از طريق نرم افزار ايپول وارد صفحه خدمات بانكي شده,گزينه انتقال وجه را انتخاب  کرده , سپس گزينه ی به حساب ايپولي ديگران را انتخاب نموده و وجه مورد نظر را به حساب كاربر انتقال داده ونیز میتوانید وجه نقدی را از او دریافت نمایید.

  • آيا مشتريان فروشگاه من از من جايزه برنده مي شوند؟

خير . هر كاربر كه از هر پذيرنده اي غیر از شما  خريد مي كند ,ممكن است از فروشگاه شما جايزه برنده شود.اما اين امكان وجود ندارد كه با خريد از فروشگاه شما از شما جايزه برنده شود .

  • اگر كاربر به من مراجعه كرد و گفت از مغازه من جايزه برنده شده ، روند خريد چگونه است؟

شما نياز به اقدام خاصي نداريد . موقع پرداخت وجه جايزه در فاكتور مشتري لحاظ مي شود .

  • چگونه مي توانم از واريز وجه مشتري به حساب ايپولي خودم مطمئن شوم ؟

 براي واريز وجه مشتريان به حساب ايپولي تان مي توانيد از طريق گوشي خودتان وارد نرم افزار شده ، وارد قسمت خدمات بانكي شده و از گزينه گردش حساب ، گردش حساب بر اساس تاريخ و يا ده گردش آخر خود را چك كنيد .

و يا از طريق سايت (  http://sharjiran.net/ ) در صفحه اول ، به صورت كامل موجودي شما نمايش داده مي شود . حتي اگر صندوق دار براي خود تعيين كنيد ، در اين قسمت مي توانيد در قسمت گردش حساب ، مشاهده كنيد كه كدام صندوق دار چه كالا يا خدماتي را فروخته و چه مقدار فروش داشته است .

  • روند تسويه حساب چگونه است؟

براي اين منظور وارد نرم افزار شده و از گزينه خدمات بانكي گزينه انتقال وجه ، تسويه حساب خودكار را انتخاب كرده . در صورت تيك دار كردن گزينه مورد نظر تسويه حساب اتوماتيك ثبت آن بين ساعت ۲۴ تا ۱ بامداد تمام مبالغ فروش دريافت شده در طول روز ، شما به حساب بانكي قيد شده در قرارداد منتقل مي شود .

  • آيا مي توان پول را از حساب ايپولي خودم به كارتم منتقل كنم ؟

بله . هم مي توان تسويه حساب اتوماتيك را فعال كرد و هم مي توان از صفحه اول نرم افزار گزينه خدمات بانكي را انتخاب نموده و گزينه انتقال وجه را انتخاب كرده و سپس گزينه به حساب بانكي خود را انتخاب نموده و وجهي را كه همان لحظه كالا يا خدمات به كاربر فروخته شده را به حساب بانكيتان انتقال دهيد .

  • آيا مي توانم رمز ورود به سايت را تغيير دهم؟

بله . با وارد شدن در سايت (  http://sharjiran.net/ ) مي توانيد در سربرگ پروفايل كليك كرده و گزينه تغيير رمز ورود به شارژايران را انتخاب كنيد .در اين صورت رمز ورود به سايت را عوض مي كنيد .

  • اگر از خدمات ايپول راضي نبودم چه كار كنم؟

قرارداد ايپول در ضمن رضايت طرفين عقد مي گردد و در صورت عدم رضايت هريك از طرفين فسخ مي گردد و در صورتي كه شما راضي نبوديد مي توانيد با تلفن هاي شركت تماس گرفته و انصراف خود را اعلام كنيد . در اين صورت شركت نام شما را از نرم افزار و سايت حذف ميكند .

  • اگر از خدمات ايپول راضي بودم قرارداد چگونه ادامه مي يابد؟

در صورت رضايت شما ، بايد قرارداد جديدي عقد شود كه در اين صورت تيم بازرگاني به فروشگاه شما مراجعه كرده و قرارداد جديد را با شما عقد مي كند و شما به ازاي هر ماه مبلغ فرضي ۲۵۰۰۰ تومان را به حساب واريز مي كنيد .

  • پول ها به كدام حساب بانكي من منتقل مي شود؟

تمامي وجوه به همان حساب بانكي قيد شده در قرارداد منتقل مي شود .

  • سود شركت شما از اين خدمات كجاست؟

اولا شركت يك درگاه واسط بانكي است و قبل از اتمام زمان آزمايشي تمام ميزان درصد تخفيف كه شما در قرارداد ذكر كرده ايد به مشتري تعلق مي گيرد اما بعد از اتمام زمان آزمايشي درصدي از اين تخفيف ها به شركت ما تعلق مي گيرد .

  • مشتريان اعتباري چه كساني هستند؟

پرسنل كارخانجات ، شركتها و ادارات هستند كه مبالغ آنها را ايپول به شما نقدي و با آنها به صورت اقساطي حساب ميكند .

  • آيا به مشتريان اعتباري هم تخفيف تعلق مي گيرد؟

در صورت صلاحديد شركت ايپول به آنها تخفيفات خاصي تعلق مي گيرد .

  • تسويه حساب پول مشتري اعتباري با من چگونه است ؟

تغييري در روند پرداختها بوجود نمي آيد .

11 دیدگاه در “سوالات پذیرندگان

    1. با سلام
      اگر منظورتان درگاه بانکی می باشد باید عرض کنیم در کمتر از یک ماه آینده درگاه بانک اقتصاد نوین به جمع سایر درگاه های شارژ ایران اضافه خواهد شد
      ولی اگر منظورتان پشتیبانی و واریز وجه و خدمات بانکی به این ۲ بانک اعلام شده باشد اعلام میکنیم محدودیتی در تسویه در کل بانکها نداریم و هر بانکی که عضو شتاب باشد را ما پشتیبانی وخدمات ارایه میکنیم

      با تشکر از شما

    1. با سلام
      نرم افزار را از لینک
      http://www.sharjiran.net/epool/dl
      دانلود کنید . چنانچه در شارژ ایران عضو هستید کافیست فقط با شماره موبایلتان حساب خود را فعال کنید در غیر اینصورت همانجا ثبت نام کنید و حساب خود را فعال کنید . توصیه میشود از داخل نرم افزار به سوالات متداول یکسری بزنید .

      با تشکر

    1. با همان پول هميشگي اين بار با ايپول بيشتر خريد كنيد
      ايپول يك نرم افزار كامل و رايگان براي گوشي هاي هوشمند است كه از واژه e – pool به معناي كيف پول الكترونيك تشكيل شده است و علاوه بر داشتن امنيت بالاي مالي ، به دليل حذف پول نقد ، داراي امكانات ديگر از قبيل :
      ۱- خريد با تخفيفات ويژه از پذيرندگان طرف قرارداد ايپول
      ۲- پيدا كردن پذيرندگان تخفيفي از روي نقشه
      ۳- دريافت جايزه به صورت تصادفي با خريد ايپولي از پذيرندگان طرف قرارداد ايپول
      ۴- كسب درآمد از خريد دوستانتان
      ۵- خريد شارژ تلفن همراه ارزان تر از نرخ مصوب
      ۶- پشتيباني ۲۴ ساعته رايگان تيم ايپول از شما
      ۷- ارائه خدمات بانكي از قبيل : انتقال وجه ، مشاهده گردش حساب مالي ، پرداخت قبوض
      تخفيف هاي كاملا واقعي و شگفت انگيز بگيريد ، قدرت خريدتان را بالا ببريد و بيشتر به نيازهايتان برسيد.
      كافي است برنامه ايپول را دانلود و نصب نمائيد ، سپس فرم عضويت را تكميل كرده و وارد نرم افزار شويد.از قسمت تخفيف ياب ، پذيرندگان ما را بيابيد و به آنها مراجعه كنيد.
      هنگام پرداخت ، از ايپول استفاده كنيد ، هم تخفيف بگيريد و هم شانس برنده شدن داشته باشيد .
      پشتيبان هاي شركت ، ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند

  1. ببخشید بنده یک وبلاگ دارم و در آن پایان نامه هایی که نوشته ام رو به فروش میرسانم، میخواستم بدونم ایا واجد شرایط استفاده از سایت شما هستم و بعدا مشکل ساز نمیشه واسه من؟

    1. با سلام شما به محض ثبت نام در شارژایران پنل کاربری شما فعال میشود و میتوانید از خدمات اراءه شده استفاده کنید و مشکلی در بر ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *